söndag 3 april 2016

5 Cashmere-idéer för våren

5 Cashmere-idéer för våren

Det är vår i luften. Jag tycker det är underbart när solen tittar fram och värmen kommer efter en lång tid av kyla och mörker. Folk blir glada igen! Allt blir så mycket enklare nu när den ljusa tiden kommer. Det är lätt att glömma bort att det inte är någon sommarvärme så gå inte och bli förkyld bara för att du inte vill ha jackan på dig. Var smart och använd ett plagg i naturmaterial som är både lättviktigt och värmer bra: Ta på dig en cashmere-tröja så får du det bästa av båda världar! Här är 5 idéer i 100% härligt mjuk och varm cashmere som finns att köpa på vår hemsida www.mypashmina.co.uk. Vi skickar snabbt och utan att ta betalt för frakten.


1. Klassisk v-ringad tröja - 999 kr. Alltid ett säkert kort! 




2. Luvtröja i 100% cashmere -1399 kr. Lite mer sportig och väldigt praktisk.




3. Långkofta i cashmere - 1549. Jag älskar den här modellen.




4. Rundringad kofta - 1099kr. Kommer alltid att vara en klassiker.


5. Korgvävd filt i 100% cashmere i generös tjocklek - 4149kr.

Jag önskade verkligen att jag hade med mig en sån här igår när vi grillade och drack mjöd med vännerna i trädgården tills sent på kvällen. Vi har ett par av dessa underbara filtar i vårt gamla hem (vi är ute och reser nu) De är så bra! Dessa är värda sin vikt i kashmir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar